Αναδημοσίευση από http://indy.gr
Πριν δυο βδομάδες περίπου τα 3 τμήματα της Γ' Γυμνασίου σχολειου του κέντρου πραγματοποίησαν επίσκεψη στη βουλή με τη συνοδεία των καθηγητών τους.
Στη ξενάγηση στη βουλή ακολουθούσε και μια αστυνομικός με πολιτικά. Φανερά επηρρεασμένη απο τα προσφατα γεγονότα της εξέγερσης, συμπεριφερόταν στους μικρους μαθητές προκλητικά.
Στο τέλος της διδακτικής επίσκεψης μοιράστηκαν φόρμες αξιολόγησης οι οποίες έπρεπε να συμπληρωθούν ανώνυμα από τους μαθητές και αφορούσαν την κριτική αξιολόγηση της βουλής σαν σύστημα αντιπροσώπευσης, του συστήματος των τριών εξουσιών, των κτιριακών εγκαταστάσεων, και άλλα. Στο τέλος υπήρχε ερώτηση κριτικής του συνοδού ασφάλειας της βουλής, όπου υπήρχε δυνατότητα προσθήκης συμπληρωματικού σχόλιου.
Οι απαντήσεις που δόθηκαν στην αξιολόγηση ήταν σε μεγάλο ποσοστό απόλυτα αρνητικές στη κλίμακα 5 έως 1. Το ίδιο έγινε και με την κριτική στη φρουρό ασφαλειας και κάποια παιδιά συμπλήρωσαν το σχετικό παράθυρο για περισσότερα σχόλια που υπήρχε στο ερωτηματολόγιο που έπρεπε να συμπληρωθεί ανώνυμα.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Τα αποτελέσματα των απαντήσεων της έρευνας φαίνεται δεν άρεσαν στους κρατούντες της βουλής και αποφάσισαν να παρέμβουν δυναμικά στην έρευνα που πραγματοποίησαν με το παρακάτω δημοκρατικό τρόπο.
Επικοινώνησαν με το σχολείο στο οποίο έκαναν σαφές ότι ευθύνεται για την άποψη των παιδιών για την βουλή, που είναι αρνητική.
Ζήτησαν να δοθούν τα ονόματα των παιδιών που συμπλήρωσαν με αρνητικά σχόλια.
1. Με την πάροδο των ημερών τα ονόματα δεν δόθηκαν από τους μαθητές παρά τις πιέσεις.Οι απειλές μέσω του 15μελούς είναι συνεχείς ότι αν δεν πείτε τα ονόματα θα κοπούν όλες οι εκδρομές για να βρεθούν τυχόν καταδότες, αλλά μάταια.
2. Η βουλή έθεσε τους καθηγητές προ των ευθυνών τους και εμμέσως πλην σαφώς απειλεί με δευτεροβάθμιο πειθαρχικό.
3. Αποστέλει λοιπόν τα ερωτηματολόγια για γραφολογικό !!! έλεγχο στο σχολείο να εξακριβωθεί στη πράξη, ποιοί συμπλήρωσαν το κουτάκι με τις παρατηρήσεις !!!
Η αστυνομικός ασφαλείας που ήδη έτριζε η καρέκλα της από τα εσωτερικά μαχαιρώματα για την περίοπτη θέση με τα αναγκαία κονέ, βρήκε ευκαιρία για αποδιοπομπαίους τράγους και ζήτησε η ίδια να δοθούν τα ονόματα και να υπογράψουν δήλωση μετάνοιας και μεταμέλειας.
Σήμερα μάλιστα πήγε η ίδια στο σχολείο να πάρει τα ονόματα και για να πιέσει.
ΔΗΛΑΔΗ
Η Βουλή η οποία μέσα από τις διαδικασίες της έχει θεσμοθετήσει ανεξάρτητες αρχές για την προστασία προσωπικών δεδομένων, έρχεται τώρα που δεν της αρέσει η εικόνα της (προφανώς στο σύνολο των σχολείων) και παρεμβαίνει απρόκλητα και βάναυσα προσπαθώντας να τρομοκρατήσει δασκάλους και μαθητές, καταργώντας το απόρρητο της συνέντευξης μιας έρευνας και αλλοιώνοντας με αυτό το τρόπο τα αποτελέσματα της έρευνας την οποία πιθανά θα δημοσιεύσει και θα χρησιμοποιήσει κάποια στιγμή ή πιθανά και να την στείλει στην ΕΕ ή όπου αλλού.
Γιατί ύστερα από αυτό το γεγονός του κατατρεγμού, ποιό σχολείο θα τολμάει να πάει στη βουλή και να τολμήσει κάποιος μαθητής να γράψει αρνητικά σχόλια στο ανώνυμο ερωτηματολόγιο που του δίνει η βουλή, όσο και αν τα πιστεύει.
Αφού απειλείται άμεσα και ο όποιος δάσκαλος να παραπεμφθεί σε δευτεροβάθμιο και ο όποιος μαθητής να του την έχουν στημμένη σαν συνήθη ύποπτο για μια ολόκληρη ζωή.
Αν και το σχολείο είναι άσυλο, παρόλαυτά η φρουρός ασφαλείας μπαίνει και απαιτεί ονόματα παιδιών να βγουν από γραφολογικό έλεγχο που απαιτεί να κάνει το ίδιο το σχολείο !!! και τα ονοματα τα οποία θα χρησιμοποιήσει όπως αυτή νομίζει !!! και προφανώς θα τα δώσει σε χρήση σε όποιον μηχανισμό αυτή εξυπηρετεί και μη τα είδατε τα παιδιά.
Χωρίς να έχει γίνει κάποια "παραβατική" κατά τον νόμο συμπεριφορά, πταίσμα, πλημμέλημα κάτι τέτοιο, αλλά απλά έχει κατατεθεί αίτηση από την ίδια την Βουλή για διατύπωση της κριτικής σκέψης των παιδιών την οποία συνήθως εκθειάζουν και παροτρύνουν οι διάφοροι πολιτικοί και πνευματικοί κύκλοι όταν τους βολεύει.
Γιατί, η διακίνηση ιδεών και κριτικής σκέψης είναι δικαίωμα του καθένα και από τα πρωταρχικά ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά αυτό διαφεύγει από τις υπηρεσίες της βουλής που παριστάνει και καλά τον οικοδεσπότη στην νεολαία, την οποία ταυτόχρονα φροντίζει να καθυποτάξει, να καταστείλει, να τρομοκρατήσει με κάθε τρόπο θεμιτό και αθέμιτο μικρά παιδιά και υπάλληλους δασκάλους.
Και ύστερα αναρωτιέται ο μηχανισμός της Βουλής για τα αρνητικά σχόλια των παιδιών για τις λειτουργίες της και για την εικόνα που παρουσιάζει και πως θα την βελτιώσει.
Και με αυτές τις ενέργειες που δρομολόγησε, βρήκε τώρα η Βουλή τον τρόπο να πείσει όλους για τα δημοκρατικά ιδεώδη που υπηρετεί, πως τα υπηρετεί και πως σέβεται την όποια τυχόν αντίθετη άποψη και για αυτό πρέπει να απολαμβάνει του πλήρους και απόλυτου σεβασμού όλων ανεξαιρέτως (και των 11χρονων και των αγέννητων)...
.... ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ.....
.....ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΦΑΓΕ ΟΛΟΥΣ....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου