Καλωσορισατε στο SensedPlace Blog!

Το SensedPlace προέρχεται από μια γενικότερη ιδέα για τη δημιουργία ενός χώρου και δικτύου παρουσίασης και ανταλλαγής ιδεών κοινωνικο-πολιτιστικού χαρακτήρα. Μέρος αυτής της ιδέας είναι και το Blog στο οποίο βρίσκεστε όπου δημοσιεύουμε σκέψεις, άρθρα, σχόλια, ιδέες, ανταποκρίσεις, παρουσιάσεις και πληροφορίες από τον ευρύτερο κοινωνικό και πολιτιστικό χώρο του δικού μας, αλλά ίσως και του δικού σας, κόσμου...



6.3.08

αυτά τα πράγματα συμβαίνουν κάθε μέρα...

- Έκανες καλό ταξίδι; Ρώτησα.

- Κοντά είναι, απάντησε. Νόμιζα ότι ήταν πιο μακριά.

- Έφτασες νωρίς, παρατήρησα.

Κοίταξε το διαμαντόδετο ρολόι της.

- Όχι και τόσο!... Είναι πέντε παρά είκοσι πέντε.

- Τέσσερις και είκοσι εννέα, διαμαρτυρήθηκα. Πας πολύ μπροστά.

- Σ’ ενοχλεί αυτό;

Είχε πάρει ένα χαδιάρικο ύφος που μου χτύπαγε στα νεύρα.

- Σίγουρα. Έχω κι άλλα να σκεφτώ εκτός απ’ τη διασκέδαση.

- Λη, ψιθύρισε, μη γίνεσαι κακός!...

- Θα γίνω καλός όταν θα τελειώσει η δουλειά μου.

- Σε παρακαλώ Λη, επανέλαβε. Θα... Είμαι...

Σταμάτησε. Είχα καταλάβει, αλλά έπρεπε να το πει.

- Για εξηγήσου, είπα.

- Θα κάνω παιδί, Λη.

- Εσύ, είπα, κουνώντας απειλητικά το δάχτυλό μου, έκανες αταξίες με κάποιον άντρα. Γέλασε, αλλά το πρόσωπό της έμεινε συνοφρυωμένο και γεμάτο αγωνία.

- Λη, πρέπει να με παντρευτείς όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, αλλιώς θα γίνει τρομερό σκάνδαλο.

- Α μπα, τη διαβεβαίωσα. Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν κάθε μέρα.

Μπόρις Βιάν «Θα φτύσω στους τάφους σας»

εκδόσεις γράμματα, μετάφραση Πέτρος Κωστόπουλος

Προτότυπη έκδοση στα Γαλλικά - 1946

Δεν υπάρχουν σχόλια: